Saturday 8 February 2014

nie na temat i na temat.


Czyli o odkryciach. Jason Becker. A myślałem, że po Malmsztynie już nic mnie nie zaskoczy. Pomijając kwestie estetyczne (z pewnością to trudniejsza rzecz w odbiorze od YJM), natknąłem się na taki prześmieszny dopisek w tabulaturach:

"composers to listen to: IGOR STRAVINSKY, JEAN SIBELIUS, VAUGHAN WILLIAMS, DIMITRI SHOSTAKOVICH, ARNOLD SCHONBERG, CLAUDE DEBUSSY"

i zaraz pod spodem,

"WAY WIERD(*): KARLHEINZ STOCKHAUSEN, KRZYSZTOF PENDERECKI".

i to ostatnie, jak mawiają anglosasi, zrobiło mój dzień..."jeszcze stroicie, czy już gracie?" :D


(*) [podkr. moje]


Do  tematu wracawszy: doszedł do mnie zarobek. Już się klei. Za parę dni się odszlifuje i psiknie, a później będzie, jak to u starego Meissnera, "chcemy z panem zrobić ein Gescheft"...

No comments:

Post a Comment