Thursday 6 May 2021

z frontu...

W porządkowanym  j e b a n y m   b a j z l u  napotkałem coś takiego: 


if(warunek)
{
    instrukcja1;
    instrukcja2;
    instrukcja3;
    instrukcja4;
    instrukcja5;
}
else
{
    instrukcja1;
    instrukcja2;
    instrukcja3;
    instrukcja6;
    instrukcja7;
}
        
Dla wrażliwych: powtarzających się instrukcji jest znacznie więcej niż 3 i stanowią więcej ("procentowo, bo ja lubię mówić procentowo") zawartości każdego z bloków. I nie, żadna z instrukcji powtarzających się nijak nie zależy od tego, co w warunku. I można je wykonywać w dowolnej kolejności. Wiewiórki ćwierkają, że pisali toto (i dużo różnych kwiatków tam jest) na przemian chemicy (i to po UW!) i jakiś inżynier od chuj wie czego. Jeśli to ten, co jada "Pizza Hawaiese", to w zasadzie nie należy mieć pretensji ze względów humanitarnych. Ot - inteligentny, ale momentami głupi i hamulcowy.

Jak to ujął klasyk, ożeżkurwajapierdolękurwa. Jak można być aż tak głupim? Najgorsze, że to działa jak ma działać. Ale dureń to pisał. A to tutaj to pisał mondrak. Znaczy ja. Dowód:

instrukcja1;
instrukcja2;
instrukcja3;

if(warunek)
{
    instrukcja4;
    instrukcja5;
}
else
{
    instrukcja6;
    instrukcja7;
}

...że niby mam kontakt z bazą...

PS Smętny koniec historii - dzięki podziałowi okienka w nołtpadzie++ przekopiowałem wszystko powtarzające się z obu bloków if/else. Zostałem w obu z niczym. Pięknie.

No comments:

Post a Comment