Tuesday 24 May 2022

zakupy!

Zajebiste. Przelew poszedł 11 maja 2022. Pieniaczymy:


17 maja 2022, 10:21
Powód otwarcia dyskusji: nie otrzymałem produktu

17 maja 2022, 10:23
Dzień dobry, dokonałem wpłaty, ale Ogłoszeniodawca nie wysłał przedmiotu i nie podejmuje
kontaktu pisemnego. W załączniku potwierdzenie przelewu wymaganej kwoty. Dziękuję za ew. pomoc.
W. Natorf.
Potwierdzenie_transakcji_nr_01###XXX###2.pdf


18 maja 2022, 10:30
Sprzedający nie udzielił wyjaśnień w ciągu 24 godzin od rozpoczęcia dyskusji,
co narusza nasz Regulamin. Proszę sprzedającego o załączenie potwierdzenia
nadania, z widocznym adresem doręczenia. Jeśli zamówienie nie zostało do tej
pory wysłane, proszę o przesłanie potwierdzenia zwrotu pieniędzy. Mam nadzieję,
że sprawa znajdzie pomyślny finał i nie będziemy musieli nakładać sankcji na konto
sprzedającego.

19 maja 2022, 10:49
Spróbuję sms-em, może człowiek nie siedzi
regularnie przy sieci i nie zagląda na konto.

20 maja 2022, 08:17
Na razie otrzymałem smsem zapewnienie, że - wczoraj - paczka
 ma zostać wysłana. Informacji o wysyłce nie otrzymałem ani
na maila, ani smsem. Poczekam jeszcze dzień-dwa do
rozpętania tradycyjnej awantury - nie lubię,
jak ktoś obraca moimi środkami i nie dotrzymuje terminów.

########### 20 maja 2022, 17:49
Poraz pierwszy sprzedawałem na allegro. Problemy wynikły z nieuwagi
że ktoś zakupił produkt dopiero po kontakcie telefonicznym kupującego
sprawdziłem wiadomości. Paczka została dziś nadana. Z góry wielce
przepraszam za niedogodności.

24 maja 2022, 09:56
"Z góry"?... Dotarło, dziękuję.

No comments:

Post a Comment