Thursday 5 January 2023

staruszka power!

Taka sytuacja w spożywczaku - stojo dwie panie w wieku zaawansowanym. Jedna na jakimś mobilnym podtrzymywaczu, obie nogi 2x tak grube, jak ta moja lewa półtora roka temu z zakrzepem, muskuły inkluded. Pytlują se o mydle i powidle, tuż przy miejscu, gdzie koszyki stojo do wzięcia. Jest jakiś koszyk i to jeden, bo pora taka, że obłożenie spożywczaka duże. No to zachodzę przez bramkę, sięgam po koszyk, przepraszam, dziękuję... A tu prawie wrzask - proszę pana, tak nie można, ja tu czekałam na koszyk!

Kurwa babć, żeby chociaż zełgać sprawnie potrafiła. No, ale że zalazłem ino po czosnek i piwko, to mordy nie wydarłem. Zapewniłem tylko lodowato, że jak najbardziej można. A gdyby trza było nosidełka na poważnie, zjebałbym senilną idiotkę doszczętnie i stałaby się sprawiedliwość dziejowa!

I do siebie do domu na Górczewską!

No comments:

Post a Comment