Friday 2 June 2023

"Spotkanie", czyli stawka odc. 17

Od dłuższego czasu w niektórych przeglądarkach logowanie do serwisu mojeXXX (chodzi o kasę, nie o gołe baby) przebiega "dwuetapowo" - po pierwszej próbie pojawia się "Błąd. Nie udało się pobrać danych", w drugiej próbie jest bez zakłóceń, przy czym zawsze zestaw znaków z hasła jest powtórzony, co już wygląda na błąd w sztuce.

Dziś za pierwszą i drugą próbą logowania otrzymywałem komunikat o złym loginie i haśle (choć mam to i owo w palcach i w pamięci i pisać chyba umiem), więc za czwartą z pięciu - inaczej blokada grozi - dokonałem zmiany. Zmiana rzekomo zaszła, ale logowanie dalej było niemożliwe, nawet metodą wpisywania po babciowemu, metodą znak na dwie sekundy. Sytuacja utrzymuje się ileś czasu, ale z drugiej machiny udaje się zalogować. Starym hasłem...

Usiłowałem skontaktować się z instytucją, ale pisemnie już się nie da - albo czat z automatem (na moje standardy wybitnie przygłupim), albo rozmowa - i tu niespodzianka - też gada automat. I nawet pyta, czy nie udało mi się zalogować na komputerze, czy na laptopie i czy aby capslock nie jest włączony. Skląłem automat do piątego pokolenia wstecz po matce, ulżyło mi, nagrali, pośmieją się.

Czy te lwy się kurwa z chujem na łby pozamieniały? Czy sfermentowane pomarańcze z towarem z Niderlandów zżarły, co je tow. Zagłoba sprzedawał? Czy to o Falklandy poszło... A może w śląskim zaduchu żyją?

No nic, pędzę do oddziału, niech się ludzie napracują; w końcu za coś im płacę, a oni mi dają bardzo wysokie oprocentowanie. Robotyca o imieniu kojarzonym ze Stawko (właśnie z odc. "Spotkanie") zdaje się być głupsza od kasy w Auchanie czy w Stokrotce. Choć ważne, że nie napierdala tak dźwiękiem, jak niektóre kasy w Lidlu - ja uszy mam wrażliwe. Może jakieś korki nabędę drogą kupna.

Niech was wszyscy diabli, automatyzerzy w dupę jebani - nie wszyscy są tak głupi jak wy. Jeszcze. Na przykład ja nie - ja mądry jestem, jak widać z powyższego.

No comments:

Post a Comment