Friday 11 June 2021

Janusze wolskiego byznesu

Taka sytuacja: zakupy na internetach. Typowy punkt: "Przeczytałem i zapoznałem się z regulaminem" - i link. Klikam dla porządku/ciekawości, a tu jeb - 500 Internal Server Error, file not found czy jak tam. No to w sumie xuj, nie klikam, bo strach, jeszcze nieprawdę poświadczę. Ale piszę do ludzi, może coś poradzą. Cisza. No to na główną stronę, jest link "Regulamin". Działa. Co prawda nie ma gwarancji, że to to samo, co miało być dostępne przy składaniu zamówienia (i obowiązkowo zaakceptowane, żeby je wreszcie złożyć), ale xuj - jak poprzednio. Zaznaczałem, złożyłem, zapłaciłem. Mineło trochę czasu, a tu odzywa się pan z obsługi klienta. Przytaczam, pisownia oryginalna:

Dzień dobry,

Chciałbym u Państwa zrobić zakupy, ale nie mogę kliknąć akceptacji
regulaminu, bo się nie wyświetla ("500 Internal Server Error"). Jakaś rada?
Pozdrawiam,

Dzień dobry,
jeśli strona to wersja mobilna zalecam do złożenia zamówienia na stronie w
wersji komputerowej. W przypadku strony w wersji komputerowej proszę o
wyłączenie ad block oraz usunięcie plików cookie z historii przeglądarki. 

Obejrzałem regulamin na stronie, mają Państwo po prostu skopany link w
stronie z zamówieniami. Nie, nie mobilna - jestem chodzące wykluczenie
cyfrowe; z cookies to nie ma nic wspólnego, bo to pierwsza moja wizyta na Państwa stronie.

> proszę o podesłanie zrzutu ekranu.

A może jeszcze filmiku pokazującego kolejność kliknięć i fakt, że
strona z błędem otwiera się przy kliknięciu "Przeczytałem i akceptuję
regulamin" - co jest możliwe tylko _po_ złożeniu zamówienia?

Proszę wybaczyć szyderstwo, ale to nie jest już mój zakres obowiązków.
Ja tylko Państwa poinformowałem, że mają Państwo poważny błąd, który
na dodatek może zniechęcać do składania zamówień. Dodam, że objawił
się dla przeglądarki Chrome (na Win10), z innej nie sprawdzałem i nie
sprawdzę, mam pilną pracę.


No i o, kutwa. Ile się człowiek musi naużerać.

PS A jakże, ale od innego dostawcy. Paczka w kompoście jest od 7.06 i ani śladu, nawet odzewu na reklamację. Kurwa ich pierdolona w dupę mać!

No comments:

Post a Comment