Saturday 26 June 2021

s-czepienie, II

Już miałem pochwalić punkt kłucia na S. 1c w/za Warszawie/ą, ale chuj bombki strzelił. Data drugiej dawki to 7.06, długo i cierpliwie nie wpisano jej do systemu, przez co "paszport" miał informację o jednej dawce, z 26.04. Prawdziwą, co się ceni. Dzwoniłem na "państwową" linię, nic nie mogą zrobić, muszę jeszcze raz... Ostatecznie poprawili. Było tak w chuj gorąco, że nawet nie obejrzałem wydruku, który mi wręczyli - w sumie teraz mogę się nim podetrzeć... Bo datę ustawili na niezgodną z faktami - 22.06. I nawet nie jestem, kurwa, pewien, czy byłem tam dokładnie 22.06. Tak - to było dzień po tym spierdzielonym poniedziałku 21.06, kiedy byli sobie po prostu nieczynni, z chuj wie jakiej przyczyny i zasrany pies z kulawą nogą tego nie obwie-szczał na ich stronie. Losie, co za tłuki, co za durnie. Czemu wszędzie panuje takie dureństwo w tej Wolsce? Ponure skurwysyństwo. Pojadę jeszcze raz i zastanawiam się - brać koktajl, czy gówno w szpraju?

No comments:

Post a Comment