Friday 15 March 2024

choroba dyplomatołecka

A90ra na płotku rozczula się nad Wiciem, co podobno chory. Jako że w nic nie wierzę, podejrzenie mam, że to podobny przypadek jak Zero, dla kolegów Zbig - dopóki ktoś niezależny od jego partii nie da głosu. Big Zbig Show - kto to pamięta... Udzielić się chciałem wobec tego w sekcji komentarzów, bo płotek jak i cała 9a2eta to dla mnie, naiwnego, w 100% wiarygodne źródło (zwłaszcza horoskopy mi się sprawdzają). A tu - nagroda - "czasowa blokada wysyłania". Choć czy coś wczoraj straszliwego naszczekałem, nie pamiętam. Może jakieś życzenia od IV Departamentu dla nowego tow. sekretarza generalnego wolskiego epidiaskopu?

Dziękuję, towarzysze moderatory :)

Swoją szosą: ciekawe, w ilu kierunkach odbywa się cash flow w przypadku pojawienia się kogokolwiek na tym szanowanym portalu płotkarskim... Skoro płakaty miejskie reklamują powstanie itp., można spodziewać się niejednego w ramach petunia non kotlet.

Tyle języka nienawiści na dzień dzisiejszy.

Apropos dyplomatołectwa: w "Przeglądzie" wnikliwy artykulik (wraz z fotką jakże sympatycznego pana Papierza!) przytaczający gadającego niczym kałasz autorytetu pt. Władziu Bartoszewski (no panie ministrze, przecież ja też znam Ałganowa! - pamiętamy) jakoby używającego terminu dyplomatołki już we wczesnych latach 90'. Nijak mi się nie składa, wydaje mi się, że to z okazji udacznej pani A. F. i postępków MSZ za pierwszego pisu; ale może jestem w mylnym błędzie. Zweryfikuję. Albo nie. [zweryfikowałem na jakże zacnej stronie Muzeum IV RP! I miałem absolutną trafność, choć nie jestem jubilerem ani pozyskiwaczem takich fantów].

No comments:

Post a Comment