Tuesday 19 March 2024

nagły atak z pawlacza

G423tA ciągle straszy wojną. Ciekawe, ile takie jenerały za wywiad bioro. Albo zbrojeniowcy.

Chętnie bym widział dwa symboliczne pociski (mogą być z watą cukrową i zlatywać na różowym spadochronie) trafiające w Wiejską i Czerską (po ew. wyprowadzeniu się stamtąd Wyborczej - do nich pretensji ostatnio nie mam, bo nie widuję, w przeciwieństwie do części działalności spółki-czapki).

Wybory w Rosji - a jakże - wygrał Włodzimierz Włodzimierzowicz wiadomy. Ja tam bym się cieszył, ze nie tow. z eldepeer, typ wyjątkowo taki sobie. Tow. Miller wyskoczył z praktycznie macierewiczo-podobnymi wyziewami mózgu, że Putin nie żyje. Podobno ostatnio wspominał wnatowstąpienie i - jako wpisowe bicie czołem i całowanie brudnych butów - rehabilitację Ryśka K., co z ĆA działał.

Kto by nie był u żłobu, państwo teoretyczne. Widać kończy się okno państwowości - może kolejne 100 lat pierdzenia w pasiak czegoś tu nasz nauczy. A może nie.

Plus dodatni dla Prezesa od kota z Żoliborza za potyczkę słowną z panem z komisji (świadek/członek). Ostroumnyj prezies znaczit, ni tak li? Choć to pikuś tzw. przy wrażeniach z pogadanki komisji A. G. z obrotowym tow. J. G. - dawali dopowiedzieć do końca, nie przerywali z uwagą "ja panu nie przerywałam"*, a i on parę słodyczy i wejść bez nasmarowania pod adresem komisji odtańczył. Wszystko pięknie.

* to pytanie, specjalnie go zadałam... - Piękna Małgorzata, ale z wolszczyzną nie za pan brat. Czy siostra.

No comments:

Post a Comment