Tuesday 1 March 2022

adwokat z obrzydzeniem

Nie poważam pisemka prawackiego "Sieci". Rozśmiesza mnie i zniesmacza podtytuł - że niby są to sieci "prawdy". Taka ta wasza prawda, że bujać to my, ale nie nas, ale fakt - wasza klientela wymaga regularnego bujania.

Niemniej, dziś medium ga*eta peel przeszło samo siebie - zrobili istnego tatara (niekoniecznie krymskiego) z braci Karnowskich (naczelnych owego periodyku - w mojej opinii nawilżaczy obecnej władzy aż chorobliwych, rozdawców prześmiesznych nagród pod hasłem "człowiek wolności" itp. - ale ok, biznes jest biznes) tylko za to, że przeprowadzili wywiad z rosyjskim ambasadorem w RP. Rzekomo - zdaniem gazety peel - w wywiadzie padły same kłamstwa. Może i tak. Z ciekawości nabyłem w.w. periodyk i zagłodziłem tym węża w kieszeni, ale tytuły artykułów są zdecydowanie antywojenne. Czy antyrosyjskie - nie wiem, przeczytam. Ale: widać po sekcji komentarzy, że wyrosło już pokolenie z mózgownicami spranymi do reszty radosną twórczością z okolic red. Piątka. Cokolwiek zrobi strona przeciwna (teraz: PiS - którego organicznie nie znoszę), będzie to na korzyść Rosji. Antywojenna wymowa tego, co w "Sieciach" - pewnie też.

Co to za nowa moda, żeby - samemu zapytując co krok, czy czytelnicy cenią dobre dziennikarstwo (a jeśli tak, to niech z ga*ety.pl sięgną po GW - mniej tabloidalną w domyśle) - przylepiać wywiadującym poglądy wywiadowanych? Odjebało do reszty otóż. To tak, jak gdyby (naiwną niestety) Jaruzelską ścigać o poglądy, które wyrzygiwali u niej tak przesympatyczni ludzie jak Braun czy Michalkiewicz. Ga*eto - ja tobie mocno proszę, ty z tej stratosfery zejdź na ziemię! (Ad. forum: szybko dostałem "Czasową blokadę wysyłania" - widać nie po linii będąc - owszem, jakiejś bladzi z Olgino zadałem pytanie, czy "bieriosz w rot", fakt, nieładnie). Ale blokada? Komplement niezasłużony. Gdzie mam zwrócić? Chyba do porcelanowego krateru.

Zaczynam się bać, że PiS straci władzę na rzecz jakichś niedorobieńców właśnie spod znaku Gazety... Znacznie lepiej stolerowałbym kogoś z nadania choćby red. Czuchnowskiego - on wiele wie i z wieloma rozmawiał.

A`propos schodzenia na ziemię. Tę Ziemię. Plakat dziś widziałem, z podpisem JPII. I zapytowywuję, czy Pan Papież lubi papierem bilbordy z pomocą gumy arabskiej obklejać? A papież na to: jak najbardziej; i to jeszcze jak.

Tak mi się śniło, nie zmyślam.

No comments:

Post a Comment