Thursday 17 August 2023

dz

Wysłuchałem cierpliwie z opóźnieniem dwóch seansów pogadanki o pewnej osobie. Lubię tematykę czyjejś żenady i wałkowania jej, ale nie można nie docenić dorobku wzmiankowanej osoby w kwestii skompromitowania (pytanie - czy świadomie, i w czyich oczach; o umysłach przemilczeć należy z przyczyn humanitarnych) części tzw. mediów w Wolsce. Podobno pozew w drodze, a może tylko straszą.

Moje skojarzenia z omawianymi filmami biegną w kierunku jakże zacnego obrazu "Mr Bean's Holiday" - bo tam był film w filmie. Może odświeżę, może inspiracja od Tej Góry spłynie (Mt Ventoux, do której mam zamiar dojechać od bodaj 2016...) Zresztą hajlujący Fasola jest nie do przecenienia.

Swoją szosą, jeśli toto jest spod Szyndzielni, to ja mam tu taką spiskową teorię - to "ek" jest dodane. Kto kojarzy temat metalu i złomu, skuma w Mig-29, a może F-16.
 

PS Nie jestem jak ona. Gdybym był - palnąłbym sobie w łeb zgodnie z chyba wiesz, co powinien w twojej sytuacji zrobić niemiecki oficer... Pół godziny! Ruppert!!!

Niech was wszyscy diabli!

No comments:

Post a Comment