Saturday 11 November 2023

święto, panie!

W ramach obchodów przyłożyłem ucho do pogaduszek red. Lisa i p. Niesiołowskiego. Wesołe, zwłaszcza we fragmencie pt. Alfabet. Bardzo zacnie się p. Stefan zapluwa - politycznie słusznie, ale chyba raz czy dwa jednak ryzykuje wizytą w sądzie. Ale oby nie.

Przy okazji filmiku tvn o miotaczu jajek z Lagi Rep. wymyśliłem zacny termin - funkcjomariusz. Dużo czytam i jestem ostry jak brzytwa.

Przekaziory niektóre suflują nadzieję w dawkach śmiertelnych dla rozsądku. Podobno w wielu miejscach urzędnicy/pracownicy szczebli niższych niż te z pierwszych stron ekranów i gazetów okazują wiele radochy z rychło spodziewanej wymiany szefostwa. Ja tam nie wiem, nie ma mnie tam.

A Ziutkowi Piułsuckiemu na Kaszance szabla w de i wyprowadzka z Wawyla. Razem z sąsiadami zresztą. I pomniki do muzeum postprawdy/postpolityki.

Wypierdalam, napisawszy, do prac na wysuniętym odcinku.

PS Nie sprawdzałem, czy dziś wiszą flagi i dlaczego nie.

No comments:

Post a Comment