Kolejni próbują się reklamować. Zapytaliśmy, jaka jest różnica między ******* ************* a innymi bankami? - sami kurwa nie wiecie, czy zapytaliście? Matoły. Inicjały banku kojarzą mi się z bullshitem i gumofilcem, co zakrawa na klasizm. Tak to reklama robi przeciwnika zamiast klienta. A i tak przy natrętności i kiepszczakowatości reklam midja ex-pierda jest to niewiele. Jak tu logarytmom wyjaśnić, że sprzęt już jest, a nowego nie trza? Ot, zagwozdka.
Moje zdanie odrębne na tematy te i owe. Rowery, gitary, historia, służby, postkomunizm, religia, nauka, pseudonauka. Zanim durniowie zlikwidują homo sapiens, durniom można powiedzieć, że są durniami. Dlaczego? Po co? Chyba po to, żeby móc w godzinie próby powiedzieć, za kimś-tam ze szpitala - "PRZYNAJMNIEJ PRÓBOWAŁEM"... A i dla spuszczenia przysłowiowej pary (w gwizdek) też się przydaje.
Tuesday, 11 October 2022
niegramota!
Labels:
absurdy,
grammar nazism
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment