Wednesday 17 August 2022

bardzo wesoły sklep!

Szukałem kasety akurat, i trafiłem na +r4d3|nn dot peel. Prześmieszne niepodopasowywane tłumaczenia - łańcuchy zwykle jako "kremowe kakao". A a||egro w czasie pisania uwagi do sprzedającego - jak się chwilę człek zastanawia nad słowem po spacji - zżera tę spację i cofa. Windows Chrome. 

Tak a'propos ten wymarzonej kompatybilności wszystkiego, co webowe.

Nigdy jeszcze w dziejach ludzkości tak wielu (?) nie wkurwiało się przez zaniedbania tak nielicznych (?). Znaki zapytania potemu, że pewnie wkurwiają się cholerni szczegolarze, a kodować może każdy. Myself included, hehe... Ale nie w webie. Nie umiem i mam nadzieję długo nie mieć presji naumienia się. Grząski teren, a ja prosty człek jestem, choć wiem, że chodzenie po bagnach wciąga.

No comments:

Post a Comment